KOKO PIÑA: waterdrop® & de Community

KOKO PIÑA: waterdrop® & de Community

Drink More Water, come together.

Onze Community smaak is er eindelijk! De gloednieuwe en zomerse Limited Edition Microdrink KOKO PIÑA is gemaakt in samenwerking met de waterdrop® Community - lees hier meer over het proces. Het opbouwen van sterke gemeenschappen is altijd een van de belangrijkste pijlers geweest bij waterdrop® en ons bedrijf zou niet hetzelfde zijn zonder onze loyale Community. Zij zijn het kloppende hart van onze missie; daarom willen we dit artikel graag aan hen opdragen.

Sterke gemeenschappen creëren

De Community is een van de belangrijkste onderdelen van ons bedrijf, want waterdrop® zou niet zijn wat het nu is zonder onze sterke Community en onze wederzijdse waardering voor alles wat met hydratatie te maken heeft.

Niets is belangrijker voor ons dan het welzijn van onze klanten. We zijn pas tevreden als zij dat zijn. De input, de feedback en het succes van onze leden is wat ons momentum aandrijft - en dankzij hun openheid blijven we onze Communities en ver daarbuiten van hydratatie voorzien.

Welkom bij de waterdrop® Club!

Met meer dan 130K leden wereldwijd zijn onze Facebook Clubs het perfecte medium om met elkaar in contact te komen en elkaar te motiveren om dagelijks voldoende water te drinken. Deze Facebookgroepen zijn een geweldige manier om op een persoonlijker niveau in contact te komen met onze klanten: we leren hen en hun leven kennen en komen meer te weten over hun hobby's, interesses en dierbaren. 

Het is geen geven en nemen in onze Clubs; het is meer geven en geven. Via onze Facebook Clubs deelt waterdrop® de laatste nieuwtjes, interessante updates, en leuke previews van nieuwe producten. Op hun beurt delen de leden hun vreugde bij het ontvangen van een nieuwe bestelling, geven ze tips aan elkaar, posten ze heerlijke recepten met onze Microdrinks en gaan ze zelfs creatief aan de slag met onze producten.

Foto's 1 - 4: Fantastische DIY-projecten van onze Community. Upcyclen zoals je nog nooit eerder hebt gezien.

Foto 5: Onze leden tillen onze Microdrinks naar een hoger niveau door hun eigen mocktailrecepten te ontwikkelen.

Foto 6: Zin in een uitdaging? Een lid van de Italiaanse Community zorgt ervoor met een woordzoeker in het thema van waterdrop®. Foto 7: Een prachtig schilderij van onze Edition Glass Bottles.
Foto's 1 - 3: Een winkeltour georganiseerd door Katelin van onze DACH Facebookgroep. Ze bezocht 19 waterdrop® winkels en kiosken in 11 dagen en ontmoette in totaal 53 waterdrop® fans in de verschillende winkels.

Foto 4 - 5: Communityleden in de VS ontmoetten elkaar in Colorado Springs. Hun favoriete waterdrop® fles kon hier natuurlijk niet ontbreken.

We krijgen ook regelmatig bezoek van Community leden op ons hoofdkantoor in Wenen en hadden zelfs al een Community lid uit de DACH-regio die haar verjaardag met ons op kantoor vierde.

Als bedrijf hadden we niet gelukkiger kunnen zijn met een Community als de onze. Zij vormen de kern van onze missie en hun feedback, gedrevenheid en enthousiasme zijn van grote waarde voor ons gebleken. Cheers to you!

Foto 6: Een verjaardagsfeestje op het hoofdkantoor in Wenen. Hiep hiep hoera!

Foto 7: Franse klanten Léa en Jean-Michel deden een "Tour de waterdrop®" met als eindbestemming het hoofdkantoor in Wenen waar ze Community Managers Camille en Morgane ontmoetten.

Foto 8: waterdrop® superfan, Reinhard, ontmoet de oprichters van waterdrop® (Martin, Christoph en Henry)