Op 24 augustus, in het hart van het bruisende Times Square in New York City, heeft waterdrop® een van de grootste evenementen in onze geschiedenis neergezet. Te midden van de torenhoge gebouwen en flikkerende lichtreclames, dook er 's nachts een gigantische tennisbaan op buiten de Nasdaq MarketSite waar onze tennisatleten Taylor Fritz, Danielle Collins en Brand Ambassador Novak Djokovic met een racket plastic flessen te lijf gingen en een primeur op het gebied van duurzaamheid serveerden.
De campagne was een groot succes; duizenden mensen stonden in de rij om hun plastic flessen te recyclen in ruil voor een gratis 3-Pack van waterdrop®. Tijdens het evenement werden de fans getrakteerd op verfrissende Microdrinks bij het Hydration Station. Te midden van de stadsdrukte lieten Taylor Fritz en Danielle Collins het publiek versteld staan met hun kennis van alles wat met Sugarplastic te maken heeft.
Samen met de kinderen van het Harlem Junior Tennis and Education Program stonden de buitengewone tennisvaardigheden van Djokovic centraal toen de wedstrijd van de eeuw begon: tegen een levensgrote kop van een Sugarplastic fles die symbool staat voor onze voortdurende strijd tegen voorgevulde suikerhoudende dranken. Djokovic en de kinderen "versloegen" uiteindelijk de plastic flessenkop onder luid applaus van het juichende publiek. Het was een moment dat niet alleen weerklank vond bij sportliefhebbers, maar bij iedereen die getuige was van deze iconische samensmelting van atletisch vermogen en de spirit van New York.
Bedankt, New York, dat je je steentje bijdraagt aan duurzaamheid!
P.S.: Als je dit allemaal gemist hebt, geen zorgen! Bekijk deze video hieronder: