Is een kleur meer dan een ontwerp? Voor veel consumenten is een kleur slechts een decoratief onderdeel, maar merken blijven kleur gebruiken om hun identiteit te benadrukken, hun producten te onderscheiden en uiteindelijk op een dieper niveau contact te maken met consumenten.
In tegenstelling tot logo's, slogans en andere ontwerpcomponenten kan een kleur invloed hebben op alles: van een emotionele reactie en mening van de consument tot een verandering van houding en aankoopbeslissing. Daarom is het complexe landschap van positionering, kleur en visuele communicatie van fundamenteel belang voor perceptie, ontwikkeling en vooral succes.
Voor waterdrop® wordt kleur gebruikt om onze identiteit, onze missie en ons DNA van ons merk te communiceren; allemaal elementen die worden belichaamd in ons gloednieuwe signatuur groen.
"Ons signatuur groen is een eerbetoon aan alle aspecten van de natuur: het verbindt alle vruchten en planten, evenals onze inzet voor duurzaamheid." - Christoph Hermann, Chief Product Officer
Ons signatuur groen symboliseert onze verbondenheid met natuurlijke ingrediënten en duurzaamheid, en straalt tegelijkertijd stabiliteit, welvaart en groei uit. Het is een levendige en frisse uiting van onze kernwaarden, speciaal ontworpen voor diegenen die onze affiniteit met zowel bewuste consumptie als betere hydratatie delen.
Beginnend met onze nieuwe flessencollectie, zal signatuur groen worden geïntegreerd in elk aspect van waterdrop®, als symbool voor onze kenmerkende associatie met de natuur en onze bredere visie op een duurzame toekomst.